مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 20:552021-09-26سياسي

استقرار ایستگاه های سلامت در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین مشهد


مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از استقرار ایستگاه های سلامت و اجراء پروتکل های بهداشتی در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین در مشهد خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از استقرار ایستگاه های سلامت و اجراء پروتکل های بهداشتی در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین در مشهد خبر داد.

حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در گفت وگو با ایسنا در خصوص برگزاری برنامه پیاده روی جاماندگان اربعین در مشهد اظهار کرد: برنامه پیاده روی جاماندگان اربعین در مشهد به صورت مشارکتی با همکاری مجموعه های مردمی، نهادها و دستگاه های مربوطه برگزار خواهد شد.

وی افزود: تصمیم گیری جمعی انجام شده که برنامه راهپیمایی جاماندگان اربعین، از مسیر میدان فردوسی تا حرم مطهر رضوی برگزار شود.

بر اساس تدابیری که انجام شده، قرار است که در مسیر این راهپیمایی ایستگاه های سلامت نیز به خدمات بپردازند و اگر قرار بر این شد که پذیرایی نیز انجام شود در قالب بسته های بهداشتی انجام خواهد شد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به همکاری مجموعه های مردمی در مسیر راهپیمایی، خاطرنشان کرد: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته هیات های مذهبی نیز خدماتی را در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین ارائه خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار ایستگاه های سلامت در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین مشهد

استقرار ایستگاه های سلامت در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین مشهد