مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 16:152021-09-26سياسي

اسلامی ارتحال آیت الله حسن زاده آملی را تسلیت گفت


رییس سازمان انرژی اتمی در پیامی ضمن تسلیت ارتحال آیت الله حسن زاده آملی عنوان کرد: این عالم ربانی، حیات پربرکت خویش را با تقوای خالصانه و سلوک برگرفته از توحید و عرفان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران با صدور پیامی ارتحال عالم ربانی آیت الله حسن زاده آملی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است: إنا لله و إنا الیه راجعون إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَهِ خبر رحلت اندیشمند وارسته حضرت آیت الله آقای حسن زاده آملی (رحمهالله علیه) موجب تألم و تأثر عمیق اینجانب شد.

در این پیام آمده است: این عالم ربانی، حیات پربرکت خویش را  با تقوای خالصانه و سلوک برگرفته از توحید و عرفان، وقف ترویج تفکری ناب از حکمت اسلامی، معرفت و اخلاق گرایی دینی کرد و با تالیف و تفسیر آثار فاخر و گرانبها در این مسیر، به الگویی بی نظیر برای دانشمندان، رهروان و دوستداران روشن ضمیر خویش تبدیل گشت.

حیات طیبه ایشان همواره منشا خیر و برکت برای جامعه اسلامی و بهره مندان از اندیشه حق طلبی بوده است.

اسلامی در این پیام عنوان کرده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، مراجع عظام و علمای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامی ارتحال آیت الله حسن زاده آملی را تسلیت گفت

اسلامی ارتحال آیت الله حسن زاده آملی را تسلیت گفت