مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 16:102021-09-26سياسي

توجه به مسائل تربیتی و پرورشی دانش آموزان اولویت مدارس صدرا است


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: توجه به مسائل تربیتی و پرورشی دانش آموزان اولویت مدارس صدرا است.

- ، حجت الاسلام حسن شعبانی عصر امروز یک شنبه در جلسه مدیران مدارس صدرای استان که با حضور رییس سازمان مدارس صدرا و مسئول بخش کودک و نوجوان سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: طی سال های اخیر مدارس صدرا نظم بیشتری پیدا کرده است و مسائل فرهنگی و تربیتی دانش آموزان به اولویت اصلی این مدارس تبدیل شده است.

وی سپس با تاکید بر اینکه کانون های فرهنگی و تربیتی مدارس مهم و تأثیرگذار است، افزود: جلوه فرهنگی مدارس صدرا درحال احیا است و شاهد روند رو به رشدی در این زمینه هستیم.

شعبانی ابراز داشت: امیدواریم در دولت جدید شاهد ارتقای وضعیت کادر آموزشی مدارس صدرا باشیم چراکه مدارس معارف اهمیت فراوانی در عرصه تربیتی و پرورشی دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: خانواده هایی که فرزندان خود را در مدارس صدرا ثبت نام می کنند نیز بیشتر دنبال مسائل تربیتی و پرورشی هستند.

کتاب مدارس صدرا با هدف نظام بخش شدن برنامه ها و فعالیت ها به چاپ رسید حجت الاسلام حامد تقدیری رییس سازمان مدارس صدرا و مسئول بخش کودک و نوجوان سازمان تبلیغات اسلامی نیز در این جلسه گفت: ظرفیت های مهم مدیریتی و محیطی در آذربایجان شرقی وجود دارد و شاهد رشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به مسائل تربیتی و پرورشی دانش آموزان اولویت مدارس صدرا است

توجه به مسائل تربیتی و پرورشی دانش آموزان اولویت مدارس صدرا است