مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 15:552021-09-26سياسي

70 درصد از جمعیت آذربایجان غربی تا آخر آبان ماه واکسینه می شوند


پیش از پایان یافتن آبان ماه حداقل 70 درصد از جمعیت استان علیه کرونا ویروس واکسینه خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی محمدمهدی شهریاری در جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: خود را از مردم استان می دانم و در طول بیش از 4 سال خدمت در آذربایجان غربی تلاش کرده ایم رضایت مندی و خرسندی مردم را جلب کنیم.

وی گفت: امیدی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در دل مردم خاورمیانه به ویژه مردم منطقه ایجاد شده همچنان زنده و الگوی راه بسیاری از انقلاب ها و حرکت های انقلابی مردم منطقه است.

استاندار آذربایجان غربی تحمیل جنگ هشت ساله بر ملت ایران اسلامی را در همین موضوع عنوان کرد و افزود: طنین اندازی آرمان های انقلاب در منطقه، دشمنان را برآشفته و با شوریدن دولت بعثی عراق با پشتیبانی ابرقدرت های جهان علیه کشورمان سعی کرد تا انقلاب اسلامی را سرنگون کند.

وی ضمن درخواست از دستگاه های اجرایی برای اشاعه هر چه بیشتر فرهنگ ایثار، شهادت و هشت سال دفاع مقدس، تأکید کرد: مردم نجیب و شجاع ایران با ایستادگی مقابل ابرقدرت های مستکبر جهانی، صحنه های بی نظیری از سلحشوری و جان فشانی خود خلق کردند که بایستی در میان جوانان و نوجوانان امروز بازگو شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد از جمعیت آذربایجان غربی تا آخر آبان ماه واکسینه می شوند

70 درصد از جمعیت آذربایجان غربی تا آخر آبان ماه واکسینه می شوند