مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 15:502021-09-26اقتصادي

مشکل افت فشار آب در روستای عظیم آباد باقرشهر برطرف شد


مدیر امور آبفای باقرشهر از نوسازی و بازسازی شبکه توزیع آب شهری و روستایی به منظور ارتقای کمی و کیفی آب آشامیدنی و رفع مشکل افت فشار عظیم آباد خبر داد.

- مسلم سلطانیان مدیر امور آبفای باقرشهر در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری اظهار کرد: در ادامه روند بازسازی و نوسازی شبکه توزیع آب شهری و روستایی باقرشهر، شبکه توزیع آب روستای عظیم آباد اصلاح و نوسازی شد و ضمن نصب و تعویض چند دستگاه شیرخط و شیر آتش نشانی در باقرشهر، چند دستگاه شیرآلات مفقود شده مریی سازی و هم سطح سازی شد.

وی گفت: در همین راستا به منظور مدیریت شبکه توزیع، سه دستگاه شیرخط 100،150 و 200 میلی متری در شبکه توزیع آب روستای عظیم آباد نصب و تعویض شد و با انتقال آب ورودی به مخزن هوایی و توزیع آن در شبکه آب روستا، فشار مطلوب تأمین و مشکل افت فشار این روستا برطرف شد.

  مدیر امور آبفای باقرشهر در ادامه به اقدامات انجام شده در زمینه اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب باقرشهر اشاره کرد و افزود: در شهریور ماه گذشته دو دستگاه شیرخط و چهار دستگاه شیر آتش نشانی(پیلاری) ایستاده و زمینی در سطح باقرشهر نصب شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

سلطانیان در پایان خاطرنشان کرد: مریی سازی سه دستگاه شیرخط مفقودی و هم سطح سازی چهار دستگاه شیر آلات شبکه توزیع آب باقرشهر از دیگر اقداماتی بود که در چارچوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل افت فشار آب در روستای عظیم آباد باقرشهر برطرف شد

مشکل افت فشار آب در روستای عظیم آباد باقرشهر برطرف شد