مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 15:502021-09-26سياسي

وزیر کشور: نفس های آخر تحریم ها را شاهد هستیم


احمد وحیدی وزیر کشور با بیان اینکه کشور در گام دوم انقلاب آماده یک خیز بزرگ است گفت: امروز سخت ترین تحریم ها و تهدیدها را پشت سر گذاشتیم و نفس های آخر این تحریم ها را شاهد هستیم و مهم تر از دور زدن تحریم خنثی کردن آنها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وحیدی در آیین معرفی استاندار جدید بوشهر گفت: ما استانداری را برای بوشهر انتخاب کردیم که دریادل و مردی از جنس حاج قاسم سلیمانی است و می داند که باید خدمتگزار ملت باشد.

احمد وحیدی روز یکشنبه 4 مهر ماه، در آیین تکریم عبدالکریم گراوند و معارفه احمد محمدی زاده استاندار جدید بوشهر گفت: امروز انقلاب اسلامی، به جای ترسیدن، دشمن را به تسلیم و زانو زدن وادار کرده؛ چنانچه تاکنون نیز چنین بوده است.

وی بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی بر تارک دنیا می درخشد این در حالی است که بدخواهان نمی خواهند اینگونه باشد و در تلاش هستند ملت ایران را محتاج غرب نشان دهند.

وحیدی اضافه کرد: براساس فرهنگ قرآن، هیچ تسلطی بر مسلمانان قابل قبول نیست، مگر اینکه این تسلط به دست خودمان درست شود.

وزیر کشور گفت: راه نجات و حرکت ما جز از مسیر و تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و آموزه های انقلاب اسلامی در پرتو هدایت های رهبر معظم انقلاب نیست و تنها با حرکت در این مسیر است که همه چیز فراهم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: نفس های آخر تحریم ها را شاهد هستیم

وزیر کشور: نفس های آخر تحریم ها را شاهد هستیم