مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 15:502021-09-26بين الملل

کره شمالی هیچ گونه ارتباطی با دولت آینده ژاپن برقرار نخواهد کرد


یک محقق ارشد دولت کره شمالی با انتشار مقاله ای گفت در صورت ادامه سیاست های خصمانه ژاپن علیه پیونگ یانگ، کره شمالی هیچ گونه ارتباطی با دولت آینده توکیو نخواهد داشت.

- به نقل از یونهاپ، یک محقق ارشد کره شمالی طی اظهاراتی، یوشیهیده سوگا نخست وزیر ژاپن را به دلیل اظهارات اخیر وی در مجمع عمومی سازمان ملل مورد انتقاد قرار داده و تأکید کرد که اگر سیاست خصمانه توکیو در قبال چیونگ یانگ ادامه یابد، این کشور هیچ گونه ارتباطی با نخست وزیر آینده ژاپن برقرار نخواهد کرد.

نخست وزیر ژاپن روز جمعه با انتشار پیامی ویدئویی علیه برنامه موشکی کره شمالی و آزمایش موشک های بالستیک این کشور، این اقدامات پیونگ یانگ را تهدیدی علیه صلح منطقه دانست.

در واکنش به این اظهارات، ری بیونگ دوک محقق مؤسسه مطالعات ژاپن در کره شمالی، با انتشار مقاله ای در وب سایت رسمی وزارت خارجه کره شمالی، ضمن انتقاد شدید از اظهارات یوشیهیده سوگا، تاکید کرد که در صورت ادامه مواضع خصمانه ژاپن علیه پیونگ یانگ، دولت کره شمالی هیچ گونه ارتباطی با نخست وزیر و دولت آینده ژاپن برقرار نخواهد کرد.

وی در مقاله خود در همین خصوص نوشت: سخنان سوگا بار دیگر، چهره واقعی سیاست خصمانه علیه جمهوری (کره شمالی) را با توسل به نمایشی دروغین از ماهیت مساله به نمایش گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی هیچ گونه ارتباطی با دولت آینده ژاپن برقرار نخواهد کرد

کره شمالی هیچ گونه ارتباطی با دولت آینده ژاپن برقرار نخواهد کرد