مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 15:152021-09-26حوادث

انهدام 3 باند قاچاق مواد مخدر در آذربایجان غربی/ دستگیری 12 نفر


3 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان مورد شناسایی قرار گرفته که از این سه باند مجموعا 630 کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل هرویین و 150 کیلوگرم شیشه که آماده توزیع بودند کشف شده است.

- 3 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان مورد شناسایی قرار گرفته که از این سه باند مجموعا 630 کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل هرویین و 150 کیلوگرم شیشه که آماده توزیع بودند کشف شده است.

دبیرشورای مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی از ضربه سنگین سربازان گمنام امام زمان (عج) به باندهای موادمخدر در استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی شورای مبارزه با مواد مخدر، سردار مسعود خرم نیا اظهار داشت: طی 72 ساعت گذشته توسط سربازان گمنام امام زمان در اداره کل اطلاعات آذربایجان غربی 3 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان مورد شناسایی قرار گرفته که از این سه باند مجموعا 630 کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل هرویین و 150 کیلوگرم شیشه که آماده توزیع بودند کشف شده است.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی گفت: در این رابطه تعداد 12 تن از سوداگران مرگ که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند دستگیر و 12 دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 3 باند قاچاق مواد مخدر در آذربایجان غربی/ دستگیری 12 نفر

انهدام 3 باند قاچاق مواد مخدر در آذربایجان غربی/ دستگیری 12 نفر