مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 14:452021-09-26اجتماعي

دشمن به دنبال تحریف دستاوردهای دفاع مقدس است


سرپرست آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تحریف دستاوردهای دفاع مقدس است، گفت: آموزش و پرورش نقش پررنگی برای خنثی سازی این تحریف ها دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر مراقبت از ارزش های دفاع مقدس در مقابل تحریف ها گفت: سال ها از دفاع مقدس گذشته اما چیزی که مهم است این است که افرادی که امروز در جامعه هستند به خوبی نتوانسته اند ارزش های دفاع مقدس را درک کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تحریف دستاوردهای دفاع مقدس است افزود: یکی از مهم ترین وظایفی که امروز برای جلوگیری از تحریف های دفاع مقدس وجود دارد بر عهده آموزش و پرورش می باشد چرا که نزدیک به 14 میلیون دانش آموز در این شرایط مشغول به تحصیل هستند و تربیت نسل آینده اتفاق می افتد لذا باید این ارزش ها به نسل آینده منتقل شود.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با بیان اینکه باید در مباحث های ارزش دفاع مقدس قوی شویم بیان داشت: جریان سازی های امروز بی تأثیر نیستند چرا که ما در آن دوران امثال شهید فهمیده را داشتیم و امروز شهید علی لندی را داریم که سال گذشته افتخار آفرید و این نوجوان 15 ساله جان هم میهنان خود را نجات داد و در این زمینه وصل کردن جریان فکری شهید فهمیده به اقدام ارزشمند شهید علی لندی نوعی جریان سازی محسوب می شود که در مکتب امام حس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال تحریف دستاوردهای دفاع مقدس است

دشمن به دنبال تحریف دستاوردهای دفاع مقدس است