مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 14:452021-09-26پزشكي

پاسخ به شایع ترین پرسش ها درباره واکسیناسیون


پیک پنجم کرونا همچنان با روزی بیش از 250 قربانی ادامه دارد، هر چند که برخی کارشناسان تاکید می کنند کشور از پیک پنجم عبور کرده است، اما با اینکه روند مرگ ها نسبت به یک ماه گذشته، - پیک پنجم کرونا همچنان با روزی بیش از 250 قربانی ادامه دارد، هر چند که برخی کارشناسان تاکید می کنند کشور از پیک پنجم عبور کرده است، اما با اینکه روند مرگ ها نسبت به یک ماه گذشته، نزولی بوده اما همچنان بالاست.

آنها می گویند خیز بیماری بلند است، به همین دلیل مرگ ها هنوز سه رقمی است، با این همه مرگ در افراد واکسینه شده، کاهش پیدا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه همشهری در ادامه نوشت: آنها که در بخش های درمان فعال اند می گویند پایین آمدن تعداد فوتی های کرونا، زمان بر است و به این زودی ها اتفاق نمی افتد اما میزان بستری و ابتلا کاهش قابل توجهی داشته که احتمالا به دلیل واکسیناسیون است.

واکسیناسیون همچنان ادامه دارد، اما با افزایش میزان ابتلا به کرونا در میان آنها که واکسن تزریق کرده اند، حالا سوالات و ابهامات زیادی پیش آمده، آنها درباره ابتلای پس از تزریق و از بین رفتن اثربخشی واکسن نگرانند، آزمایش های تعیین آنتی بادی آنها را سردرگم کرده و توصیه به گرفتن تست لخته خون پس از ابتلا یا تزریق، برایشان سوال ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به شایع ترین پرسش ها درباره واکسیناسیون

پاسخ به شایع ترین پرسش ها درباره واکسیناسیون