مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 14:352021-09-26اقتصادي

اجرای فاز دوم نذر آب 4 جمعیت هلال احمر فارس در هرمزگان


نذر آب جمعیت هلال احمر فارس، در فاز دوم، به 7 روستای دیگر در استان هرمزگان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، با مشارکت 10 میلیارد ریالی گروه مالی شرکت کاریزما، برنامه نذر آب 4 جمعیت هلال احمر فارس در فاز دوم آب رسانی پایدار به مناطق محروم و درگیر خشکسالی، به 7 روستای دیگر شهرستان بیابان در حسینی (ع) آغاز گردید.

  حسین درویشی در مورد جزییات فاز دوم برنامه یاد شده اظهار کرد: در این مرحله، کار نوسازی و اصلاح شبکه داخلی آب رسانی به روستاهای گهردو، شمعجو، پگو، هرنگان، دودر، گونمردی و همزانگ در دهستان بیابان شهرستان سیریک به طول 17 هزار متر لوله در دستور کار قرار گرفته است.

درویشی ادامه داد: گروه مالی کاریزما از گروه خدمات بازار سرمایه در راستای مسئولیت اجتماعی و انجام پروژه های داوطلبی و عام المنفعه، مبلغ 10 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این پروژه و خرید 11 هزار و پانصد متر لوله 75 و 5 هزار و پانصد متر لوله 110 همراه با اتصالات مورد نیاز اختصاص داده است.

  وی افزود: با تامین و اختصاص این مبلغ، محموله اول لوله ها از تهران بارگیری و به مقصد شهرستان سیریک در استان هرمزگان ارسال گردید.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس اظهار امیدواری کرد که با همت و نظارت جمعیت هلال احمر و آبفای هرمزگان و سیریک، عملیات اجرایی فاز دوم اعم از خاک برداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای فاز دوم نذر آب 4 جمعیت هلال احمر فارس در هرمزگان

اجرای فاز دوم نذر آب 4 جمعیت هلال احمر فارس در هرمزگان