مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 14:252021-09-26اقتصادي

نباید قیمت گوشت قرمز در کردستان بالا باشد/


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان گفت: قیمت گوشت قرمز در کردستان نباید نسبت به سایر استانها بیشتر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، خالد جعفری در جلسه کارگروه تنظیم بازار محصولات کشاورزی استان کردستان که امروز در سالن جلسات شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد اظهار کرد: طبق ماده یک قانون انتزاع کلیه اختیارات، وظایف و امور مربوط به سیاست گذاری، برنامه ریزی، نظارت و انجام اقدامات لازم در  تجارت اعم از صادرات، واردات و تنظیم بازار داخلی محصولات و کالاهای کشاورزی و باغی از وزارت صنعت، معدن و تجارت منتزع و به انجام دهند افزود: تنظیم بازار اصلی صمت و تنظیم بازار محصولات کشاورزی هردو باید به گونه ایی باشند که میزان محصولات موجود در بازار کافی و با قیمت مناسب در سطح بازار توزیع شود.

   معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان روند تامین و توزیع نهادها در استان را مناسب عنوان کرد و گفت: امید است که شرایط کنونی به شرایط مطلوب تر هم برسد.

جو موردنیاز دامداران تامین شود وی علت کاهش میزان گندم تحویلی کشاورزان کردستان را کاهش عرضه جو در بازار عنوان کرد و افزود: توزیع 25 هزارتن جو در استان کم است و باید در این راستا نیاز دامداران استان تامین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید قیمت گوشت قرمز در کردستان بالا باشد/

نباید قیمت گوشت قرمز در کردستان بالا باشد/