مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 14:102021-09-26اقتصادي

دلال عامل اصلی افزایش قیمت گوشت در کردستان است


رییس سازمان صنعت معدن و تجارت کردستان گفت: تازمانی که حلقه اضافه دلالان در چرخه تولید گوشت قرمز حذف نشود قیمت این محصول با ارزش نیز در استان کردستان کاهش نمی یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمد دره وزمی در جلسه کارگروه تنظیم بازار محصولات کشاورزی استان کردستان که امروز در سالن جلسات شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد اظهار کرد: استان کردستان از تولید کنندگان گوشت در کشور است و حداقل انتظار این است که قیمت گوشت در این استان بیشتر از سایر استان ها نباشد.

 وی با بیان اینکه علت گرانی گوشت در کردستان همیشه جای سوال دارد بیان کرد: بعد از کشتار دام در کشتارگاه فرآیندی توسط دلالان طی می شود  که منجر به افزایش قیمت گوشت در استان می شود.

دره وزمی عامل اصلی این افزایش قیمت را دلالان عنوان کرد و اضافه کرد: تنها راه کاهش قیمت گوشت اصلاح زنجیره از تولید تا مصرف است.

  وی با بیان اینکه  مبنای قیمت گوشت در مغازه ها، گوشت دام زنده است افزود: کشتارگاه ها می توانند با خرید دام و تحویل به خرده فروشی ها نقش بسزایی در کاهش قیمت گوشت قرمز در.

استان داشته باشند.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت کردستان گفت: تازمانی که حلقه اضافه دلالان در چرخه تولید گوشت قرمز خدف نشود قیمت این محصول با ارزش نیر در استان کاهش نمی یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلال عامل اصلی افزایش قیمت گوشت در کردستان است

دلال عامل اصلی افزایش قیمت گوشت در کردستان است