مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 14:052021-09-26بين الملل

کشته شدن 3 شهروند سوری به دست کماندوهای آمریکایی


گروه هایی از اعضای نیروهای سوریه دموکراتیک با پشتیبانی نیروی نظامی آمریکا، تعدادی از غیرنظامیان را پس از محاصره ساختمان های مسکونی در روستاهای بسیتین و الجاسمی در حومه دیرالزور ربودند و آنها را به مقاصد نامعلوم بردند.

- گروه هایی از اعضای نیروهای سوریه دموکراتیک با پشتیبانی نیروی نظامی آمریکا، تعدادی از غیرنظامیان را پس از محاصره ساختمان های مسکونی در روستاهای بسیتین و الجاسمی در حومه دیرالزور ربودند و آنها را به مقاصد نامعلوم بردند.

خبرگزاری رسمی سوریه سانا امروز (یکشنبه) گزارش داد، نیروهای آمریکایی در جریان عملیات هلی برن در حومه شرقی دیرالزور جان سه شهروند سوری را گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری سانا به نقل از منابع محلی گفت: عملیات هلی برن با استفاده از بالگردها توسط گروهی از کماندوهای وابسته به نیروهای اشغالگر آمریکایی در روستای الشحیل در ساحل رود فرات واقع در حومه شرقی دیر الزور و همزمان با تیراندازی شدید به خانه ها و زمین های کشاورزی انجام شد که سه کشته برجای گذاشت.

خبرگزاری رسمی سوریه گزارش داد که پنج شنبه گذشته، گروه هایی از اعضای نیروهای سوریه دموکراتیک با پشتیبانی نیروی نظامی آمریکا، تعدادی از غیرنظامیان را پس از محاصره ساختمان های مسکونی در روستاهای بسیتین و الجاسمی در حومه دیرالزور ربودند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن 3 شهروند سوری به دست کماندوهای آمریکایی

کشته شدن 3 شهروند سوری به دست کماندوهای آمریکایی