مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 13:552021-09-26اقتصادي

کشف یک میلیون و475 هزار قطعه جوجه یک روزه قاچاق در کردستان


دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان با بیان اینکه در شش ماه نخست امسال یک میلیون و 475 هزار قطعه جوجه یک روزه در استان کشف شد گفت: این میزان در کل سال گذشته یک میلیون و 200 هزار قطعه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، علی خداویسی در جلسه کارگروه تنظیم بازار محصولات کشاورزی استان کردستان که امروز در سالن جلسات شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد اظهار کرد: با وجود اینکه در حوزه قاچاق جوجه یک روزه بین دستگاه های استان هیچ مشکل و ناهماهنگی وجود ندارد اما ما همچنان شاهد قاچاق جوجه یک روزه در استان هستیم.

   وی با بیان اینکه در شش ماه نخست امسال یک میلیون و 475 هزار قطعه جوجه یک روزه در استان کشف شد افزود: این میزان در کل سال گذشته برابر با یک میلیون 200 تا یک میلیون و 300 هزار قطعه بوده است.

خداویسی بیان کرد: اگر کل سامانه های جامع تجارت و انبارها نظارت و کنترل در استان به درستی کار خود را انجام دهند دیگر ما دچار مشکلاتی از این دست نبودیم.

وی افزود: به دلیل فعالیت نامطلوب این سامانه ها در استان ، دلالان از استانهای دیگر وارد استان شده و اقدام به قاچاق جوجه یک روزه می کنند.

خداویسی اظهار داشت: اگر سامانه ها به صورت آنلاین و خودکار فعالیت داشته باشند به گونه ایی  که گوشت تولید شده از ورود و خروج تا مصرف کننده کنترل شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک میلیون و475 هزار قطعه جوجه یک روزه قاچاق در کردستان

کشف یک میلیون و475 هزار قطعه جوجه یک روزه قاچاق در کردستان