مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 13:002021-09-26سياسي

برخورد با مقصران حوادث معدنی/ نصف شدن واحدهای مشکل دار سمنان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: با تلاش های انجام شده، تعداد واحدهای مشکل دار استان از 33 واحد در سال 1399 به 16 واحد در سال 1400 کاهش یافته و خوشبختانه به چرخه ی تولید بازگشته اند.

- ایسنا/سمنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: با تلاش های انجام شده، تعداد واحدهای مشکل دار استان از 33 واحد در سال 1399 به 16 واحد در سال 1400 کاهش یافته و خوشبختانه به چرخه ی تولید بازگشته اند.

حبیب الله خجسته پور 4 مهر ماه در جلسه کمیسیون کارگری استان با گرامیداشت یاد و خاطره ی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و اربعین حسینی و با تسلیت ارتحال علامه حسن زاده آملی اظهار کرد: خوشبختانه با اقدامات مفید انجام شده توسط دستگاه های مسئول ، شاهد کاهش تعداد واحدهای مشکل دار استان هستیم که این خبر خوبی برای مردم استان سمنان است.

وی اضافه کرد: با تلاش های انجام شده تعداد واحدهای مشکل دار استان از 33 واحد در سال 1399 به 16 واحد در سال 1400 کاهش یافته و به چرخه ی تولید بازگشته اند که این امر نشان می دهد تمامی مسئولان و دستگاه های مرتبط پای کار بوده و تلاش کرده ااند.

وی با بیان اینکه در طی یکسال گذشته بالغ بر 50 درصد از واحدهای مشکل دار استان رفع مشکل شده اند ، تصریح کرد: در 6ماهه ی نخست سال 1400 تعداد 8 واحد صنعتی و تولیدی استان دچار مشکل شده که لازم است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با مقصران حوادث معدنی/ نصف شدن واحدهای مشکل دار سمنان

برخورد با مقصران حوادث معدنی/ نصف شدن واحدهای مشکل دار سمنان