مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 12:252021-09-26اقتصادي

پژوهش های ناتمام دستگاه ها چیزی جز اتلاف هزینه بیت المال نیست


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان معتقد است: پژوهش های ناتمام دستگاه ها ، چیزی جز اتلاف هزینه های بیت المال نیست.

- ایسنا/سمنان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان معتقد است: پژوهش های ناتمام دستگاه ها ، چیزی جز اتلاف هزینه های بیت المال نیست.

فاطمه منصوری در جلسه کارگروه آموزش، پژوهش فناوری و نوآوری که 4 مهر ماه 1400 به میزبانی سالن غدیر استانداری سمنان برگزار شد با انتقاد از برگزاری با تاخیر این جلسه اظهار کرد: تا کنون می بایست پروپوزال طرح های مصوب جلسات قبل ارائه می شد تا جهت تصمیم گیری برای انعقاد قرارداد در صورت براورده کردن نیاز دستگاه سفارش دهنده بررسی شود.

وی با تاکید بر اینکه انتظار است تا پژوهش های مصوب شده در این جلسات کاربردی بوده و نتایج ملموس داشته باشد، افزود: هزینه کرد بودجه ی پژوهش سال 1399 در بخش فناوری این فرصت ارزشمند را به وجود آورد که عناوین پژوهشی مورد نیاز استان که با تاکید بر اولویت ها و تشکیل جلسات کارشناسی متعدد، مصوب شد در سال 1400 پس از بررسی پروپوزال ها اجرا گردد منصوری تصریح کرد: تا کنون از طرح های مصوب دستگاه های اجرایی استان در جلسات پیشین این کارگروه، پروپوزال قابل توجهی را دریافت نکرده ایم و این خلاف انتطار ما از دستگاه ها و خصوصا دانشگاه ها و موسسات پژوهشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش های ناتمام دستگاه ها چیزی جز اتلاف هزینه بیت المال نیست

پژوهش های ناتمام دستگاه ها چیزی جز اتلاف هزینه بیت المال نیست