مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 12:202021-09-26سياسي

دادستانی، دادستان


یکی از انسان های صادق و درستکار و امین دستگاه قضایی ایران چه در دوران ستمشاهی رژیم پهلوی و چه در دوران پر فراز و نشیب پس از پیروزی انقلاب اسلامی، - پایگاه خبری جماران: در جامعه ما بسیاری از عناوین زیبا و پرمعنی بی مسما شده و از معنای اصلی خود تهی شده اند و متاسفانه در برخی از موارد از آن هم فراتر رفته و به ضد خود تبدیل شده است.

مصداق بارز این موضوع همین عنوان دادستانی است که مبنای آن گرفتن داد مظلوم از ظالم است و همواره در طول دوران چهل ساله پس از پیروزی انقلاب اسلامی، شخصیت های عادل و بزرگوار و مستحکمی این مسئولیت را برعهده داشته که توانسته اند جلوی تعرض ظالمین ومتجاوزین به حقوق مردم مظلوم جامعه را گرفته و نام نیکی از خود به یادگار گذارند، شخصیت هایی نظیر مرحوم آیه الله العظمی سید عبدالکریم موسوی اردبیلی، مرحوم آیه الله العظمی یوسف صانعی، مرحوم آیه الله شهید علی قدوسی، مرحوم آیه الله محمد مهدی ربانی املشی و.

در مقابل این طیف از بزرگان، افرادی حضور دارند که نه تنها جلوی بی دادگری ظالمین نایستاده بلکه خود در ظلم و جنایات بسیاری نسبت به حقوق مظلومین آمر بوده و شریک شده اند.

البته بسیاری از این اشخاص، اعمال مجرمانه خود را بواسطه جهل و ناآگاهی و تنها برای خوش رقصی به حاکمیت با نیت قربه الی الله انجام داده و یا می دهند ولی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستانی، دادستان

دادستانی، دادستان