مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 11:452021-09-26اقتصادي

خودکفایی در تولید تجهیزات بازرسی، کنترل و مدیریت تردد


استفاده از تجهیزات بازرسی و کنترل و مدیریت تردد در جهان امروز، به دلیل گسترده شدن حجم و میزان ارتباطات اجتماعی و جابجایی های بشر و همچنین با توجه به افزایش دغدغه های امنیتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در این راستا، شرکت های دانش بنیان کشورمان در این حیطه وارد میدان شده اند و توانسته اند تا حد زیادی نیاز کشور به این قبیل تجهیزات را رفع و منافع اقتصادی و امنیتی قابل توجهی را نیز نصیب ایران کنند.

در این رابطه، سامانه های کنترل دقیق که در عرصه تجهیزات بازرسی و کنترل و مدیریت تردد فعال است می گوید: به طور کلی در هر جایی که تردد انجام شود، مدیریت و کنترل آن نیز تعریف می ­شود.

 محصولات مرتبط با این حوزه می­ توانند در سازمان ها و ادارات، مراکز نظامی، مراکز آموزشی، دانشگاه ها، خوابگاه های دانشجویی، هتل ها، مجموعه های ورزشی و .

کاربرد داشته باشد.

قبلاً این تجهیزات از خارج تأمین می­ شد تا اینکه چند شرکت داخلی اقدام به تولید پراکنده­ تجهیزات بازرسی، کنترل تردد و مدیریت تردد کردند تا نیازهای داخلی کشور را رفع کنند.

وی در توضیح یکی از محصولات شرکت دانش بنیان سامانه های کنترل دقیق، به تولید گیت های بدون مانع اشاره می کند و می گوید: یکی از دغدغه های مدیران، نظارت برعبور و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی در تولید تجهیزات بازرسی، کنترل و مدیریت تردد

خودکفایی در تولید تجهیزات بازرسی، کنترل و مدیریت تردد