مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 11:452021-09-26سياسي

حضور کارگروه جهت شناسایی مشکلات در «هلیلان» به دستور رییس جمهور


پیرو سفر رییس جمهور به استان ایلام بنا بر دستور وی بنا شد تا کار گروهی جهت شناسایی محرومیت زدایی به شهرستان هلیلان ارسال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، ابوالفتحی ظهر امروز ضمن حضور در شهرستان هلیلان گفت: پیرو سفر رییس جمهور به استان ایلام بنا بر دستور وی بنا شد تا کار گروهی جهت شناسایی محرومیت زدایی به شهرستان هلیلان ارسال شود.

وی افزود: در این سفر که قرار شد که مدنی در شهرستان حضور پیدا کنند اما به دلیل درگیر بودن استان با مراسم پرفیض گفت: با توجه به اینکه تاکید رییس جمهور به مناطق محروم و دور افتاده همیشه بوده و در دستور کار ایشان است؛ ما امروز یکشنبه چهارم مهر در ادامه با چند تن از مسوولین استانی و مدیران شهرستان جلسه در محل فرمانداری برگزار کردیم.

وی ادامه داد: جمع بندی مشکلات اعم از شهری و روستایی انجام شد که این جمع بندی قابلیت پیگیری را توسط  مسوولین دارد و ان شالله پس از ارسال این گزارش و گزارش حضور مدنی به رییس جمهور مشکلات شهرستان در حداقل زمان این مشکلات حل شود.

ابوالفتحی افزود: در موضوع حوزه شهری و زیرساختی اعضای شورای شهر و شهردار در جلسه حاضر شدند و مشکلات شهری و خواسته ها را بیان کردند؛ در همین جلسه معاون عمران، توسعه امور شهری و روستایی و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارتباط تلفنی برق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور کارگروه جهت شناسایی مشکلات در «هلیلان» به دستور رییس جمهور

حضور کارگروه جهت شناسایی مشکلات در «هلیلان» به دستور رییس جمهور