مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 11:252021-09-26سياسي

انتصاب مشاور در امور ویژه رییس سازمان اداری و استخدامی


معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور طی حکمی، مهدی مشفق را به عنوان «مشاور رییس سازمان در امور ویژه» منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان اداری و استخدامی، میثم لطیفی در این حکم از همه معاونان و رؤسای امور سازمان خواسته است، ضمن هماهنگی و همراهی کامل، وی را در تحقق اهداف و برنامه های سازمان یاری کنند.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی در این حکم بر توجه کامل به اصول دولت مردمی همچون عدالت محوری ، روحیه انقلابی ، مردم داری ، پاکدستی ، فسادستیزی و قانون مداری در راستای تحقق آرمان های نظام اسلامی، به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب تأکید کرده است.

مهدی مشفق، دانش آموخته دوره دکتری مدیریت بازرگانی، گرایش سیاستگذاری بازرگانی از دانشگاه علامه طباطبایی است و پیش از این به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، معاون اداری و مالی کانون زبان ایران، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه امام صادق (ع)، مدیرکل طرح و برنامه و مدیرکل دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع)  فعالیت داشته است.

از جمله سوابق علمی و پژوهشی وی می توان به ترجمه کتاب های مفاهیم کلیدی مدیریت منابع انسانی و مفاهیم کلیدی مدیریت استراتژیک و تألیف چندین مقاله علمی - پژوهشی در حوزه منابع ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب مشاور در امور ویژه رییس سازمان اداری و استخدامی

انتصاب مشاور در امور ویژه رییس سازمان اداری و استخدامی