مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 11:102021-09-26سياسي

رییسی: تحریم نمی تواند مانع توسعه روابط و همکاری های ایران با دیگر کشورها شود


رییس جمهور با تاکید بر اینکه روابط و همکاری های ایران و اتریش می تواند بیش از پیش توسعه یابد، گفت: دو کشورباید خارج از اراده و تاثیر دیگران و صرفا در راستای منافع دو ملت در مسیر تحکیم و تعمیق سطح مناسبات و همکاری های دوجانبه و بین المللی گام بردارند.

- رییس جمهور با تاکید بر اینکه روابط و همکاری های ایران و اتریش می تواند بیش از پیش توسعه یابد، گفت: دو کشورباید خارج از اراده و تاثیر دیگران و صرفا در راستای منافع دو ملت در مسیر تحکیم و تعمیق سطح مناسبات و همکاری های دوجانبه و بین المللی گام بردارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی روز یکشنبه پس از دریافت استوارنامه ولف دیتریش هایم سفیر جدید اتریش در تهران، با اشاره به روابط خوب دو کشور، افزود: ایران برای توسعه همکاری های تجاری و اقتصادی با اتریش و سایرکشورها کاملا آمادگی دارد و موانع هرگز ما را متوقف نخواهد کرد.

رییس جمهور در ادامه تحریم های اعمال شده ضد ملت ایران را ظالمانه و غیرقانونی دانست و تصریح کرد: اگرچه تحریم مزاحمت هایی ایجاد می کند اما نمی تواند مانع توسعه روابط و همکاری های تجاری و اقتصادی ایران با سایر کشورها باشد.

رییسی افزود: باتوجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای متعدد آژانس بین المللی انرژی اتمی مبنی بر صلح آمیز بودن فعالیت های ایران، اعمال تحریم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: تحریم نمی تواند مانع توسعه روابط و همکاری های ایران با دیگر کشورها شود

رییسی: تحریم نمی تواند مانع توسعه روابط و همکاری های ایران با دیگر کشورها شود