مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 10:552021-09-26حوادث

سیستم اطفاء حریق در بازار یزد نصب می شود/تغییر جانمایی ایستگاه های آتش نشانی


سیستم اطفاء حریق برای بازار سنتی یزد خریداری شده و به زودی توسط پیمانکاران نصب می شود.

- ، سیدمحمد میرجلیلی، پیش از ظهر یکشنبه در نشستی خبری با اشاره به چشم انداز 10 ساله تعریف شده برای آتش نشانی برای رسیدن به سرعت عمل مطلوب در مواقع بروز حادثه اظهار داشت: مهمترین اقدام برای رسیدن سریع به محل حادثه، ارتباط شهروندان و تشخیص موقعیت حادثه است.

وی با بیان اینکه میانگین زمان رسیدن به محل حادثه باید چهار دقیقه باشد، افزود: در صورتی که استفاده از اپلیکیشن آتش نشان فراگیر شود، این امر محقق خواهد شد.

میرجلیلی در مورد این اپلیکیشن بیان کرد: این اپلیکیشن طراحی و روی سایت شهرداری یزد بارگذاری شده و شهروندان می توانند آن را روی گوشی های خود نصب کنند.

وی با بیان اینکه از این اپلیکیشن در روز هفتم مهرماه رونمایی می شود، افزود: از مردم یزد درخواست می کنم این اپلیکیشن را بر گوشی های همراه خود نصب کنند تا در صورت نیاز، بتوانند به سرعت با آتش نشانی ارتباط برقرار کرده و نیروها نیز به سرعت در محل حاضر شوند.

پراکندگی شهر و جمعیت تغییر جانمایی ایستگاه های یزد را ضروری کرده است رییس سازمان آتش نشانی یزد در بخش دیگری از سخنان خود در مورد ایستگاه های آتش نشانی یزد عنوان کرد: تعداد ایستگاه ها با توجه به جمعیت یزد، استاندارد است اما پراکندگی جمعیت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم اطفاء حریق در بازار یزد نصب می شود/تغییر جانمایی ایستگاه های آتش نشانی

سیستم اطفاء حریق در بازار یزد نصب می شود/تغییر جانمایی ایستگاه های آتش نشانی