مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 10:552021-09-26سياسي

مطالعه خاطرات تاریخ شفاهی دفاع مقدس؛ پیشنهاد حبیب احمدزاده


حبیب احمدزاده نویسنده و پژوهشگر حوزه دفاع مقدس مطالعه کتاب های خاطرات دفاع مقدس را در پویش «کتابخوانی ملی» پیشنهاد کرد.

- به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، حبیب احمدزاده نویسنده و پژوهشگر حوزه دفاع مقدس با حضور در پویش کتابخوانی ملی گفت: ادبیات به 2 دسته رو به سقوط و رو به صعود تقسیم می شود که به اعتقاد من دسته اکثریت درام رو به سقوط است و مربوط به افرادی می شود که در مقابل جهانِ پر از چالش و کشمکش پیش از ورود و کسب تجربه خود را بازنده می پندارند.

وی افزود: اما دسته دیگر از ادبیات مربوط به درام رو به صعود است که من طرفدار این نوع نگرش هستم، افراد در این نوع ادبیات، نقش اختیار را در زندگی واقعی خود پر رنگ می بینند، بر همین اساس من بیش از هرچیزی در پی مطالعه کتاب هایی با این سبک ادبیات هستم.

به اعتقاد من مطالعه کتاب هایی در این سبک، انسان را با تجربیات قهرمان های واقعی مواجه می کند که می توانند با الگو قرار دادن آنها می توان بهتر زندگی کرد و این تجربیات را کامل تر و به درستی به نسل آینده منتقل کرد.

این پژوهشگر حوزه دفاع مقدس اضافه کرد: مطالعه خاطرات اغراق نشده و مرور کوشش های انسانی در جنگ تحمیلی از موضوعات مورد علاقه من است و خواندن این دسته از کتاب ها را توصیه می کنم و من شخصاً علاقه بسیاری به دانستن تجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعه خاطرات تاریخ شفاهی دفاع مقدس؛ پیشنهاد حبیب احمدزاده

مطالعه خاطرات تاریخ شفاهی دفاع مقدس؛ پیشنهاد حبیب احمدزاده