مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 10:502021-09-26اجتماعي

اطلاعات 14 میلیون و 700 هزار دانش آموز به شبکه شاد منتقل شد


بخشی از دروس هم از طریق شبکه چهار ارائه می شود و دروس مرتبط با قرآن و معارف از طریق شبکه قرآن در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

- بخشی از دروس هم از طریق شبکه چهار ارائه می شود و دروس مرتبط با قرآن و معارف از طریق شبکه قرآن در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

رییس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی آموزش و پرورش گفت: اطلاعات نزدیک به 14 میلیون و 700 هزار دانش آموز ثبت نام شده، به شبکه شاد منتقل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز یکشنبه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علی باقرزاده افزود: پلتفرم آموزشی شاد به منظور اختصاصی کردن امکانات برای مدیران، معلمان و دانش آموزان، نیازمند دریافت اطلاعات از سامانه وزارت آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد: برای این کار ابتدا باید دانش آموزان، در مدرسه واقعی ثبت نام شوند، کلاس بندی صورت گیرد و معلم هر کلاس و هر عنوان درسی، مشخص شود و این اطلاعات پس از ثبت در سیستم های یکپارچه از طریق کد، به پلتفرم شاد، منتقل شود.

رییس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی آموزش و پرورش گفت: هر کاربر در ابتدای ورود به شبکه شاد، احراز هویت می شود؛ یعنی اطلاعات کاربر، با اطلاعاتی که قبلاً در سامانه وزارت آموزش و پرورش در سطح مدارس و مناطق ضبط شده، کنترل و در جایگاه مناسب در شبکه شاد قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات 14 میلیون و 700 هزار دانش آموز به شبکه شاد منتقل شد

اطلاعات 14 میلیون و 700 هزار دانش آموز به شبکه شاد منتقل شد