مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 10:402021-09-26اجتماعي

شرایط آموزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه طی سال تحصیلی جدید چگونه است؟


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی از حضور 20 هزار دانش آموز کلاس اولی در کلاس های درس خبر داد و گفت: اکثر کلاس های دانش آموزان با نیاز ویژه استان شش نفر و کمتر از شش نفر هستند، - ایسنا/خراسان جنوبی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی از حضور 20 هزار دانش آموز کلاس اولی در کلاس های درس خبر داد و گفت: اکثر کلاس های دانش آموزان با نیاز ویژه استان شش نفر و کمتر از شش نفر هستند، از این رو بیشتر کلاس های درس این دانش آموزان به صورت حضوری برگزار می شود.

محمد زمانی، امروز یکشنبه 4 مهر در آیین جشن مهرورزی، ویژه دانش آموزان با نیاز ویژه استان اظهار کرد: قریب یک هزار و 500 دانش آموز دختر و پسر با نیاز ویژه در 27 مرکز و مدرسه استثنایی و 300 آموزشگاه عادی در طرح تلفیقی مشغول تحصیل هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به حضور بودن 85 درصدی کلاس های دانش آموزان با نیاز ویژه استان تصریح کرد: اکثر کلاس های دانش آموزان با نیاز ویژه استان شش نفر و کمتر از شش نفر هستند، از این رو بیشتر کلاس های درس این دانش آموزان به صورت حضوری برگزار می شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه تربیت و علم آموزی دو اصل اساسی در شکل گیری مهارت های فردی و اجتماعی دانش آموزان در طول ادوار مختلف زندگی است، بیان کرد: مهر ورزی یک ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط آموزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه طی سال تحصیلی جدید چگونه است؟

شرایط آموزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه طی سال تحصیلی جدید چگونه است؟