مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 10:302021-09-26فناوري

تلویزیون اینترنتی چگونه کار می کند


تلویزیون های ال جی از سیستم عامل WebOS، تلویزیون های سامسونگ از سیستم عامل Tizen (تایزن) و سایر تلویزیون ها معمولاً از سیستم عامل Android TV (اندروید تی وی) پشتیبانی می کنند.

- تلویزیون های اینترنتی اگرچه هنوز در آغاز راه هستند و به بلوغ نرسیده اند اما، حداقل در کشورهایی همچون ایران، جدا از هزینه ی بالای اینترنت، کلاً اجازه ی فعالیت ندارند، زیرا تولید و پخش برنامه های تلویزیونی در اختیار و انحصار صدا و سیما قرار دارد و این رسانه نیز داشتن هوو را برنمی تابد! زیرا به خوبی می داند در صورت فعالیت این گونه تلویزیون ها، ولو که هزینه ی بالایی نیز داشته باشند، دیگر به آن صورت کسی از برنامه های این سازمان عریض و طویل استفاده نخواهد کرد.

تلویزیون چه اینترنتی یا غیر اینترنتی یعنی دستگاهی که بتواند خودش به طور مستقل برنامه تولید و پخش کند اما آنچه در ایران به عنوان تلویزیون اینترنتی خوانده می شوند، در واقع سایت هایی هستند که فیلم ها را دوبله کرده و در دسترس کاربران قرار می دهند یا نهایتا برنامه های فوتبال اروپا را به طور مستقیم پخش می کنند اما هیچگونه تلویزیون اینترنتی که حداقل در روز یک برنامه 5 دقیقه ای از خودش تولید و پخش کند، نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلویزیون اینترنتی چگونه کار می کند

تلویزیون اینترنتی چگونه کار می کند