مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 10:052021-09-26فرهنگي

ناگفته های خسرو معصومی از سیامک اطلسی و رفاقت سر فیلم بیضایی


آشنایی سیامک اطلسی و خسرو معصومی در فیلم «سفر» بهرام بیضایی اتفاق افتاد و از آن پس این دو دوستان نزدیکی شدند و حالا خسرو معصومی کارگردان گزیده کار سینما ازدرگذشت دوست دیرین خود بسیار اندوهگین است.

- آشنایی سیامک اطلسی و خسرو معصومی در فیلم سفر بهرام بیضایی اتفاق افتاد و از آن پس این دو دوستان نزدیکی شدند و حالا خسرو معصومی کارگردان گزیده کار سینما ازدرگذشت دوست دیرین خود بسیار اندوهگین است.

معصومی در پاسخ به ایسنا که خواستار گپ و گفتی کوتاه درباره سیامک اطلسی است، می گوید: به خاطر این اتفاق حال خوشی ندارم اما به دلیل دوستی با سیامک هر کاری لازم باشد، انجام می دهم.

و سخنش را این گونه ادامه می دهد: سیامک بسیار فعال بود در چند حوزه کار می کرد؛ دوبلور خیلی خوبی بود و در زمینه نوشتن هم چندین فیلمنامه سینمایی و تلویزیونی داشت اما در ذهن عموم تماشاگران به عنوان بازیگری شاخص نقش بسته است بویژه حضورش در فیلم های بهرام بیضایی همچون چریکه تارا و شاید وقتی دیگر بسیار به یاد ماندنی است.

معصومی سپس دوستی خود را با سیامک اطلسی در فیلم سفر بیضایی یادوری می کند و می افزاید: در این فیلم دوستی ما شکل گرفت و بعدا نقش اصلی فیلم خودم دوران سربی را به او سپردم که به باور بسیاری، یکی از بهترین نقش آفرینی های اوست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های خسرو معصومی از سیامک اطلسی و رفاقت سر فیلم بیضایی

ناگفته های خسرو معصومی از سیامک اطلسی و رفاقت سر فیلم بیضایی