مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 09:252021-09-26اجتماعي

راه اندازی درمانگاه جدید برای زائران اربعین در کربلا


مدیر عملیات پزشکی اربعین حسینی با بیان اینکه دو مرکز درمانی در نجف و کربلا در اختیار زائران اربعین است، از راه اندازی یک درمانگاه جدید در جوار حرم امام حسین (ع) خبر داد.

- اربعین حسینی در گفت وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس گفت: امسال به توجه به کاهش سهمیه ایرانیان در اربعین، تیم بهداشت و درمان مرکز پزشکی هلال احمر از بیش از یک هزار نفر به 180 نفر تقلیل پیدا کرد.

  وی با بیان اینکه دو مرکز درمانی در نجف و کربلا مستقر است، افزود: با نزدیک شدن به ایام اربعین و حضور جمعی از زائران در کربلا، مرکز پزشکی هلال احمر یک درمانگاه دیگر نیز برای رفاه حال زائران راه اندازی کرد.

  وی با اشاره به فعالیت مرکز درمانی در صحن حضرت زینب (س)، خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته در صحن حضرت زینب (س) یعنی حدفاصل حرم امام حسین (ع) تا خیمه گاه، یک مرکز درمانی جدید راه اندازی شده است تا زائران در کربلا بتوانند در صورت نیاز به آنجا مراجعه کنند.

بنابراین، امسال تیم درمانی و بهداشتی کشورمان در سه درمانگاه به زائران اربعین خدمات رسانی می کنند.

وی با بیان اینکه برخی از تجهیزات مستقر در کربلا طی روزهای اخیر افزایش یافته است، گفت: با افزایش تعداد زائران در کربلا، خدمات درمانی و اعضای تیم بهداشت و درمان کشورمان در کربلا افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی درمانگاه جدید برای زائران اربعین در کربلا

راه اندازی درمانگاه جدید برای زائران اربعین در کربلا