مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 09:252021-09-26سياسي

همایش بین المللی اربعین سرآمد همایش های دانشگاه محقق اردبیلی


همه ساله بیش از 15 همایش ملی و بین المللی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود که همایش بین المللی اربعین حسینی سرآمد این همایش هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیز حبیبی ظهر یکشنبه در همایش بین المللی اربعین حسینی تجلی گاه ارزش های آسمانی و بشری در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: امروز افتخار می کنیم که جمعی از فرهیختگان و اساتید برجسته کشوری و استانی گردهم آمدند تا با محوریت قیام سیدالشهدا (ع) بار دیگر عظمت و اقتدار این نهضت عظیم را به صورت علمی به رخ جهانیان بکشانند.

وی تصریح کرد: دانشگاه محقق اردبیلی همه ساله در حوزه های مختلف همایش های بین المللی و ملی را برگزار می کند که همایش بین المللی اربعین حسینی سرآمد این همایش ها بوده و قطعاً تداوم آن در سال های آینده به زنده نگه داشته شدن مکتب حسینی کمک خواهد کرد.

رییس دانشگاه محقق اردبیلی یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: قطعاً این شهدا پیرو سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بودند که بی ادعا، با روحیه بسیجی و فرهنگ عاشورایی در صحنه دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی مجاهدتی بی نظیر انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بین المللی اربعین سرآمد همایش های دانشگاه محقق اردبیلی

همایش بین المللی اربعین سرآمد همایش های دانشگاه محقق اردبیلی