مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 09:202021-09-26سياسي

دشمنان تلاش می کند ایران را ناامن جلوه دهد/ اجازه دست درازی به دشمنان را نمی دهیم


فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد بااشاره به تحرکات و اقدامات دشمنان گفت: دشمنان تلاش می کنند تا این جزیزه امن ناامن شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سردار حسن حکمتیان در نهمین همایش اسوه های صبر و مقاومت که پیش از ظهر امروز برگزار شد به نقش بی بدیل مادران و همسران شهدا اشاره کرد و گفت: اگر صبر و استقامت شما نبود جنگ در همان سال های اول زمین گیر می شد.

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: ما پیروز نظامی و سیاسی جنگ شدیم چرا که 11 سال بعد از جنگ سازمان ملل عراق را متجاوز و شروع کننده جنگ معرفی کرد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه امروزه جنگ سخت جای خود را به جنگ ترکیبی داده، گفت: امروزه جنگ، ترکیبی شده و هنوز ترور در دستور کار دشمنان است و بحث تجزیه ایران را در دست دارند و می خواهند استان های مرزی را ناامن کنند.

وی خطاب به خانواده معظم شهدا  و همه مردم ایران گفت: فرزندان شما در تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در موضوع آفند و پدافند در همه استان های مرزی در حال مبارزه با اخلال گران اقتصادی و سوداگران مرگ هستند و تا آخرین قطره خونمان اجازه دست درازی به آرمان های شهدا و انقلاب را نمی دهیم.

فرمانده تیپ 48 فتح با اشاره به اینکه جنگ سخت اتفاق نمی افتد گفت: اما ناتوی فرهنگی، تهاجم فرهنگی و قتل عام فرهنگی اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان تلاش می کند ایران را ناامن جلوه دهد/ اجازه دست درازی به دشمنان را نمی دهیم

دشمنان تلاش می کند ایران را ناامن جلوه دهد/ اجازه دست درازی به دشمنان را نمی دهیم