مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 09:102021-09-26اقتصادي

استقرار 500 دستگاه اتوبوس بین شهری در مرز مهران


معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: امروز برای جابه جایی زائران در زمان بازگشت به کشور از امروز در مرز بین المللی مهران 500 دستگاه اتوبوس بین شهری مستقر می شود.

- علی حسینی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: امروز برای جابه جایی زائران در زمان بازگشت به کشور از امروز در مرز بین المللی مهران 500 دستگاه اتوبوس بین شهری مستقر می شود.

وی افزود: ناوگان حمل و نقل برون شهری مستقر در مرز مهران در اوج پیک برگشت زائران به تدریج تا 3 هزار و 500 دستگاه افزایش خواهد یافت و این اتوبوس ها به صورت چرخشی زائران را به استان های مقصد خود جابجا می کنند و سپس به سمت مرز مهران باز می گردند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: در کنار ناوگان اتوبوسی جهت تسهیل در اعزام زائرین ناوگان عمومی سواری نیز در نظر گرفته شده و به جهت جلوگیری از گره های ترافیکی تمهیدات لازم مبنی بر دپو ناوگان در بخش های مختلف انجام و با ادرات استانی به ویژه استان های همجوار هماهنگی های لازم صورت پذیرفته و مشکل خاصی در این زمینه نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: اتوبوس ها در بخش تجاری راهداری و حمل و نقل جاده ای واقع در مرز مهران مستقر هستند و مسافران در بدو ورود به مرز سوار اتوبوس ها شده و به سمت استان های خود حرکت می کنند و تا روز پنجشنبه هفته جار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 500 دستگاه اتوبوس بین شهری در مرز مهران

استقرار 500 دستگاه اتوبوس بین شهری در مرز مهران