مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 09:102021-09-26سياسي

انتقال 9 هزار و 260 زائر اربعین از فرودگاه مشهد


مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی گفت: 9 هزار و 260 زائر ایرانی از طریق فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد برای شرکت در مراسم اربعین به عراق سفر کردند.

- محمود امانی در گفت وگو با در رابطه با وضعیت سفر زائران اربعین از فرودگاه مشهد، اظهار کرد: با توجه به طرح پروازهای اربعین در بازه زمانی 28 شهریور تا چهارم مهرماه، بیش از 9 هزار زائر اربعین به عراق منتقل شدند.

وی ادامه داد: در بازه زمانی یاد شده و تا پایان امشب، 53 پرواز از طریق فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به مقصد عراق انجام می شود که در مجموع 9 هزار و 260 زائر را به عراق منتقل می کنند.

مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی اضافه کرد: مسافران اربعینی پروازهای خارجی در فرودگاه مشهد به خاطر نداشتن ویزا معطل شدند که با پیگیری مستقیم استاندار خراسان رضوی، این مسئله برطرف شد.

وی بیان کرد: 10 شرکت هواپیمایی این سفرها را انجام می دهند که هشت شرکت ایرانی و دو شرکت عراقی هستند که خوشبختانه کنسلی پرواز از سوی شرکت های هواپیمایی ایرانی نداشتیم ولی موارد کنسلی در پروازهای دو شرکت هواپیمایی عراقی رخ داد.

امانی خاطرنشان کرد: با توجه به این که هنوز از ستاد ملی مقابله با ، با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی سفرهای دهه پایانی صفر را انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال 9 هزار و 260 زائر اربعین از فرودگاه مشهد

انتقال 9 هزار و 260 زائر اربعین از فرودگاه مشهد