مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 08:102021-09-26سياسي

معرفی شورای شهر رزن به هیئت حل اختلاف در صورت عدم معرفی شهردار


همدان _ مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری همدان گفت: در صورت معرفی نشدن شهردار رزن در مدت تعیین شده، شورای اسلامی شهر رزن به هیئت حل اختلاف استان معرفی خواهد شد.

- با بیان اینکه در استان همدان 32 شهر وجود دارد، گفت: غیر از شهر همدان که تعیین شهردار همدان توسط وزارت کشور و با معرفی شورای شهر انجام می شود، شهرداران 31 شهر دیگر توسط استانداری و با معرفی شوراها اسلامی شهر انجام می شود.

وی با بیان اینکه از 31 شهردار 17 شهردار شهرهای استان همدان مشخص و احکام آنها صادر شده است، ادامه داد: شرایط معرفی 9 شهردار نیز در مراحل استعلام از مراجع ذی صلاح قرار دارد که به محض مشخص شدن وضعیت آنها، احکامشان صادر می شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری همدان گفت: پنج شهرداری نیز که توسط اعضای شورای اسلامی معرفی شده تأیید نشده است.

درویشی با اشاره به وضعیت شهردار شهر رزن، گفت: از 2 گزینه شهرداری رزن یک نفر توسط شورا به هیئت تطبیق شهرستان رزن معرفی شد که توسط هیئت تطبیق رد شد.

وی خاطرنشان کرد: در صورت معرفی نشدن شهردار رزن در مدت تعیین شده، شورای اسلامی شهر رزن به هیئت حل اختلاف استان معرفی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی شورای شهر رزن به هیئت حل اختلاف در صورت عدم معرفی شهردار

معرفی شورای شهر رزن به هیئت حل اختلاف در صورت عدم معرفی شهردار