مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 08:052021-09-26دانش

حرکت رو به رشد همکاری های بین المللی دانشگاه ها در سال های اخیر


رییس مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم از حرکت رو به رشد همکاری های بین المللی در سال های اخیر خبر داد و گفت: افق های جدیدی را در آینده تعاملات بین المللی مشاهده می کنیم که نیازمند حرکت های نو بر پایه تجربیاتی است که از بستر بین المللی سازی آموزش عالی به دست آمده است.

- سالارآملی در هم اندیشی معاونان و مدیران بین الملل دانشگاه ها مطرح کرد حرکت رو به رشد همکاری های بین المللی دانشگاه ها در سال های اخیر رییس مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم از حرکت رو به رشد همکاری های بین المللی در سال های اخیر خبر داد و گفت: افق های جدیدی را در آینده تعاملات بین المللی مشاهده می کنیم که نیازمند حرکت های نو بر پایه تجربیاتی است که از بستر بین المللی سازی آموزش عالی به دست آمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین سالارآملی امروز در دوازدهمین نشست سراسری هم اندیشی معاونان و مدیران بین الملل دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی که با عنوان دیپلماسی علمی در سال 1401-1400؛ با تاکید بر افق های جدید؛ حرکت های نو برگزار شد، گفت: امروزه و در شرایط کنونی، در سپهر جدید، متفاوت و تازه ای از تعاملات علمی بین المللی قرار گرفته ایم.

از سویی، حرکت رو به رشد همکاری های علمی بین المللی داخلی را در سال های اخیر شاهد بوده ایم و از سوی دیگر، موانعی در مسیر همک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت رو به رشد همکاری های بین المللی دانشگاه ها در سال های اخیر

حرکت رو به رشد همکاری های بین المللی دانشگاه ها در سال های اخیر