مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 07:452021-09-26پزشكي

نتایج ارزشیابی تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی منتشر شد


معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت نتایج ارزشیابی جامع تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی سال 1399 را اعلام کرد.

- به نقل از وزارت بهداشت، دکتر فرید نجفی با بیان اینکه ارزشیابی فعالیت های دانشگاه های علوم پزشکی کشور درحیطه تحقیقاتی و فناوری یکی از عملکردهای اصلی نظام علم و فناوری مرتبط با سلامت است، گفت: ماموریت اصلی این نظام، گسترش مرزهای دانش سلامت، ارتقا پژوهش های کاربردی، تولید فناوری و توسعه تحقیقات اثرگذار بر سلامت و خلق ثروت و ایجاد رفاه در جامعه است.

به گفته وی، چشم انداز اصلی این فرآیند مهم، همان دورنمای کلی نظام سلامت است که ایران را تا سال 1404، برخوردار از بالاترین سطح سلامت و عادلانه ترین و توسعه یافته ترین نظام سلامت در منطقه می خواهد.

انجام فرآیند ارزشیابی برای نخستن بار به صورت برخط نجفی، با اعلام نتایج ارزشیابی به ویژگی های منحصر به فرد این دوره از نظام جامع تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی اشاره کرد و گفت: انجام فرآیند ارزشیابی برای نخستن بار به صورت برخط و با استفاده از سامانه جدید ارزشیابی انجام شده است.

وی افزود: محورهای ارزشیابی این دوره بر پایه محورهای تولید دانش، ساختار تحقیقات و فناوری، تولید فناوری، اثرگذاری تعیین شده است و این در شرایطی است که اثر بخشی تحقیقات حوزه سلامت در کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج ارزشیابی تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی منتشر شد

نتایج ارزشیابی تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی منتشر شد