مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 07:452021-09-26اقتصادي

رفع تصرف 436 مترمربع از اراضی ملی خراسان شمالی


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان شمالی بیش از 436 مترمربع از اراضی ملی استان به ارزش بالغ بر 21 میلیارد ریال را رفع تصرف و از چنگال متصرفان آزاد کرده است.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان شمالی بیش از 436 مترمربع از اراضی ملی استان به ارزش بالغ بر 21 میلیارد ریال را رفع تصرف و از چنگال متصرفان آزاد کرده است.

قاسم قاسمی افزود: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان شمالی ضمن جلوگیری از هرگونه تصرف و تعرض اراضی تحویلی دولتی و ملی، در شهریور ماه سال جاری با اجرای 2 مورد عملیات رفع تصرف اجرای احکام قضایی و رفع تصرفات فوری موفق به باز پس گیری حدود 436 مترمربع از اراضی ملی با ارزش تقریبی 21 میلیارد ریال شده است.

قاسمی با اشاره به جزییات این دو پرونده گفت: این دو پرونده در شهرستان اسفراین اجرا شده است که در مورد اول خلع ید به مساحت 400 متر مربع به ارزش ریالی 20 میلیارد ریال و مورد دوم نیز قلع و قمع در همان شهرستان به مساحت 36 متر مربع به ارزش ریالی یک میلیارد و 800 میلیون ریال اتفاق افتاده است که در هر دو عملیات، نسبت به قلع و قمع و رفع تصرف کامل اراضی دولتی اقدام گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 436 مترمربع از اراضی ملی خراسان شمالی

رفع تصرف 436 مترمربع از اراضی ملی خراسان شمالی