مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 06:452021-09-26سياسي

مشکل کم آبی روستای 700 خانواری کهریزه برطرف شد


در راستای تأمین آب شرب بهداشتی پایدار عملیات توسعه شبکه آب به طول 430 متر و بازسازی شبکه آب به طول 1960 متر در روستای آلتون سفلی انجام شد؛ - ایسنا/کردستان مدیر امور آبفا سقز گفت: در راستای تأمین آب شرب بهداشتی پایدار عملیات توسعه شبکه آب به طول 430 متر و بازسازی شبکه آب به طول 1960 متر در روستای آلتون سفلی انجام شد؛ ضمن آن که تأمین آب پایدار روستای بزرگ کهریزه سقز که دچار مشکل کمبود بود، از آب شرب شهر سقز تأمین گردید.

عباس ولایتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تأمین آب شرب پایدار و بهداشتی این امور با همکاری اعضای شورای اسلامی و دهیاری روستای آلتون سفلی بدون هیچ گونه سرفصل اعتباری اقدام به بازسازی و توسعه شبکه آب شرب روستای آلتون سفلی نموده و روستای مذکور تحت پوشش این امور قرارگرفته است.

وی افزود: در این روستا بازسازی شبکه به طول 1960 متر و توسعه شبکه به طول 430 متر انجام شد، ضمن آنکه 75 مورد ست کامل انشعاب نصب گردید.

مدیر امور آبفا سقز در ادامه خاطرنشان کرد: روستای کهریزه نزدیک به شهر سقز نیز در شهریور ماه امسال با مشکل بی آبی مواجه شد که با پیگیری و چاره اندیشی کارشناسان این امور وکار گروهی، دسته جمعی و تلاش شبانه روزی پرسنل این امور و همکاری شورا و دهیاری، تأمین آب روستای مذکور از آب شرب شهر سقز با حدود 700 اشتراک به نتیجه رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل کم آبی روستای 700 خانواری کهریزه برطرف شد

مشکل کم آبی روستای 700 خانواری کهریزه برطرف شد