مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 06:302021-09-26اقتصادي

تفاهم نامه همکاری میان شرکت تارا و به پرداخت ملت منعقد شد


در جلسه ای که با حضور محمدرضا نمازی، مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت و سید حامد قنادپور، مدیرعامل شرکت تارا برگزار شد، دسترسی به کیف الکترونیکی پول تارا از طریق منوی خدمات نرم افزار موبایلی سکه کلید خورد.

- در جلسه ای که با حضور محمدرضا نمازی، مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت و سید حامد قنادپور، مدیرعامل شرکت تارا برگزار شد، دسترسی به کیف الکترونیکی پول تارا از طریق منوی خدمات نرم افزار موبایلی سکه کلید خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی شرکت به پرداخت ملت ، در این جلسه محمدرضا نمازی، مدیرعامل این شرکت بیان کرد: پلتفرم اپلیکیشن سکه یک سکوی جامع نرم افزاری برای محقق ساختن نیازهای کسب وکارها و مشتریان بوده و قابلیت توسعه نیازمندی های مشتری به شکل شخصی سازی برای حوزه های Fintech و Ecommerce به سهولت در آن میسر است و این پلتفرم با کلیه قوانین و استانداردهای مد نظر نمادهای حاکمیتی و قانون گذار در تطابق کامل است.

وی افزود: یکی دیگر از محصولات جدید شرکت به پرداخت ملت، محصول کیف پول الکترونیکی است که یک پلتفرم جامع با ماژول های مدرن است که به منظور برآورده ساختن نیاز کسب وکار برای بهینه سازی و توسعه شبکه پرداخت در حوزه پرداخت های خرد توسعه یافته و در تطابق کامل با سند منتشرشده توسط بانک مرکزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری میان شرکت تارا و به پرداخت ملت منعقد شد

تفاهم نامه همکاری میان شرکت تارا و به پرداخت ملت منعقد شد