مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 06:052021-09-26اقتصادي

27 هزار طرح روستایی تا پایان امسال به بهره برداری خواهند رسید


مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید گفت: اگرچه طرح های حوزه روستایی بسیار متعدد هستند اما پیش بینی می‎ شود تا پایان سال 27 هزار طرح را بتوانیم تامین مالی کنیم تا به نتیجه و بهره برداری برسند.

- اصغر نورالله زاده در حاشیه سفر خود به کاشمر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه افزایش قیمت ها موجب تأخیر در بهره برداری از پروژه ها شده است، تصریح کرد: در سفر به شهرستان های کاشمر، بردسکن و خلیل‎ آباد ضمن بازدید از پروژه ها تصمیماتی گرفته شد تا هر چه سریع تر امسال به بهره برداری برسند.

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید تصریح کرد: در مرحله اول تامین مالی پروژه‎ هایی انجام می‎شود که بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و لازم است زودتر به بهره‎ برداری برسند و اگر موانعی داشته باشند در این بازدید محلی رفع می‎شوند.

وی اظهار کرد: با توجه به رقابتی که به خصوص در حوزه گیاهان دارویی و فن آوری و بسته بندی محصولات کشمش، انگور و دیگر محصولات وجود دارد برنامه هایی را طراحی نمودیم که امیدواریم تا پایان سال به بهره‎ برداری برسند.

نورالله زاده بیان کرد: با توجه به وجود پالایشگاه گیاهان دارویی در شهرستان کاشمر و از سویی چون صندوق کارآفرینی امید به همراه وزارت جهاد کشاورزی مجری طرح گیاهان دارویی هستند به همین خاطر کشاورزی قراردادی برای کشت این نوع از گیاهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 هزار طرح روستایی تا پایان امسال به بهره برداری خواهند رسید

27 هزار طرح روستایی تا پایان امسال به بهره برداری خواهند رسید