مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 06:002021-09-26فرهنگي

فردوس کاویانی: نقش های منفی را دوست ندارم


من نقش های منفی را دوست ندارم و برای فیلم پرونده می خواستم به مهدی صباغ زاده بگویم که نمی توانم بیایم اما به یکباره متوجه شدم قرارداد را امضا کرده ام.

- و برای فیلم "پرونده" می خواستم به مهدی صباغ زاده بگویم که نمی توانم بیایم اما به یکباره متوجه شدم قرارداد را امضا کرده ام.

موزه سینمای ایران در ادامه انتشار سلسله نشست های تاریخ شفاهی خود به مناسبت زادروز فردوس کاویانی بخش هایی از گفتگو با این هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون را که در سال 86 گرفته است، منتشر کرده که در زیر می خوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موزه سینما، فردوس کاویانی با بیان اینکه چهارم مهرماه 1320 در اسماعیل آباد کرمان به دنیا آمده است، گفت: کلاس اول ابتدایی نزد عمویم در یزد به مدرسه رفتم و از ششم ابتدایی دوباره به کرمان برگشتم و تحصیل کردم و در همان سالها شوق تئاتر، من را به تهران کشاند و دبیرستان را به پایان رساندم.

وی با اشاره به علاقه اش به تئاتر ادامه داد: یادم می آید کلاس پنجم دبستان تئاتری را برای اجرا به مدرسه ما آورده بودند و من به فراش مدرسه گفتم، می خواهم هرشب این نمایش را ببینم و او هم به شوخی به من گفت؛ هر شب باید سالن را جارو کنم تا اجازه بدهد و من هم پذیرفتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردوس کاویانی: نقش های منفی را دوست ندارم

فردوس کاویانی: نقش های منفی را دوست ندارم