مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 05:552021-09-26اقتصادي

وقتی ریزجلبک تولیدی در قشم رقیبی برای گونه های خارجی می شود


مدیر پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم گفت: تولید سه گونه تجاری و بیش از 15 گونه آزمایشگاهی در غربی ترین روستای قشم، این شرکت را رقیب جدی گونه وارداتی کرده است.

- ایسنا/هرمزگان مدیر پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم گفت: تولید سه گونه تجاری و بیش از 15 گونه آزمایشگاهی در غربی ترین روستای قشم، این شرکت را رقیب جدی گونه وارداتی کرده است.

محمد شریف رنجبر صبح امروز (چهارم مهرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: شرکت زیست پالایشگاه ریزجلبک قشم با تولید سه گونه تجاری و بیش از 15 گونه آزمایشگاهی در غربی ترین روستای جزیره، رقیب جدی گونه وارداتی است.

وی با اشاره به اینکه این شرکت با بیش از 50 حوضچه زیرکشت و ویژگی هایی مانند تازگی، دسترسی و نیم بها بودن نرخ تمام شده آن، جایگزین مناسبی برای واردات این محصول است، اظهار کرد: یکی از برتری های ریزجلبک تولید شده در قشم نسبت به گونه وارداتی، حفظ رنگدانه های سرشار از آنتی اکسیدان های قوی ضد سرطانی در این محصول است که در دسترس مصرف کننده قرار می گیرد اما در گونه وارداتی آن، رنگدانه ها به طور کلی جداسازی می شوند.

رنجبر با بیان اینکه این شرکت دانش بنیان یکی از دوازده شرکت زیرمجموعه پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم است که با داشتن 40 نیروی متخصص در بخش های آزمایشگاه، کشت، نگهداری و برداشت ریزجلبک، ماهانه حدود یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی ریزجلبک تولیدی در قشم رقیبی برای گونه های خارجی می شود

وقتی ریزجلبک تولیدی در قشم رقیبی برای گونه های خارجی می شود