مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 05:552021-09-26اقتصادي

ضرورت آسیب شناسی سیاستگذاری ها در حوزه تجهیزات پزشکی


دبیر انجمن تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی گفت: سیاستگذاری ها در حوزه صنعت تجهیزات پزشکی بین دو وزارتخانه صمت و بهداشت نیاز به هماهنگی عملیاتی جدی تری دارد.

- دبیر انجمن تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی گفت: سیاستگذاری ها در حوزه صنعت تجهیزات پزشکی بین دو وزارتخانه صمت و بهداشت نیاز به هماهنگی عملیاتی جدی تری دارد.

از مسئله مطالبات معوق و کمبود نقدینگی تا نیاز به اصلاح ساختار و اصلاح فرآیندهای موجود هماهنگی جدی بین سازمان های مربوطه را می طلبد.

مریم قاسمی در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: صنعت تجهیزات پزشکی، از جمله صنایعی است که در کشورمان دارای پتانسیل و ظرفیت فراوانی است و می تواند ضمن ایجاد اشتغال برای جوانان تحصیلکرده، ارزش افزوده قابل توجهی تولید کند.

وی افزود: این صنعت نه تنها میزان وابستگی کشور به خارج از مرزها را به شکل محسوسی کاهش داده بلکه زمینه ساز ارزآوری شده است.

به گفته قاسمی، متاسفانه عوامل مختلفی سبب شده که این صنعت نتواند به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند و در این رابطه هرچه که انجمن های تخصصی هشدار می دهند، چندان جدی گرفته نمی شود و هنوز راه طولانی تا رسیدن به نقطه مطلوب باقی مانده است.

قاسمی ادامه داد: نکته ای که به شدت آزاردهنده است آن است که سیاستگذاری ها در حوزه صنعت تجهیزات پزشکی بین دو وزارتخانه صمت و بهداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت آسیب شناسی سیاستگذاری ها در حوزه تجهیزات پزشکی

ضرورت آسیب شناسی سیاستگذاری ها در حوزه تجهیزات پزشکی