مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 04:402021-09-26سياسي

برگزاری مراسم پیاده روی اربعین در 20 نقطه از شهرستان ملایر


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر از برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی به صورت نمادین در 20 نقطه از سطح شهرستان از جمله شهر ملایر، شهرهای سامن، - ایسنا/همدان رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر از برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی به صورت نمادین در 20 نقطه از سطح شهرستان از جمله شهر ملایر، شهرهای سامن، جوکار، اسلامشهرآق گل، زند و روستای علوی خبر داد.

حجت الاسلام روح الله نجفی مقدم در گفت وگو با ایسنا از برگزاری مراسم اربعین حسینی در بیش از 120 نقطه از سطح شهرستان ملایر خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه امسال برگزاری مراسم اربعین رونق بیشتری گرفته است و این مراسم در بیش از 120 نقطه شهرستان توسط مساجد و هیئت های مذهبی بصورت خودجوش و مردمی برگزار می شود.

نجفی مقدم به فعالیت بیش از 60 مداح و برگزاری مراسم چهارپایه خوانی در این ایام اشاره و تصریح کرد: امسال مراسم پیاده روی اربعین حسینی به صورت نمادین در 20 نقطه از سطح شهرستان از جمله شهر ملایر، شهرهای سامن، جوکار، اسلامشهرآق گل، زند و روستای علوی برگزار می شود.

وی ادامه داد: مراسم پیاده روی نمادین اربعین حسینی در شهر ملایر از ساعت 9 تا 11 صبح روز دوشنبه 5 مهرماه از میدان امام حسین(ع) آغاز می شود و سپس عزاداران به سمت میدان امام خمینی حرکت کرده و در میدان امامزاده عبدالل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم پیاده روی اربعین در 20 نقطه از شهرستان ملایر

برگزاری مراسم پیاده روی اربعین در 20 نقطه از شهرستان ملایر