مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 04:252021-09-26سياسي

لغو خطر تعلیق دوچرخه سواری با انتخابات جدید/ پایان 120 روز ریاست


هرچند فدراسیون دوچرخه سواری به دنبال استعفای رشیدی از لیست تعلیق فدراسیون جهانی خارج شده اما چالش های ادامه دار فدراسیونی که یک روز در آسیا «آقایی» می کرد را به سمت سقوط به دره می کشاند.

- هرچند فدراسیون دوچرخه سواری به دنبال استعفای رشیدی از لیست تعلیق فدراسیون جهانی خارج شده اما چالش های ادامه دار فدراسیونی که یک روز در آسیا آقایی می کرد را به سمت سقوط به دره می کشاند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان بعد از چند ماه سرپرستی، پنجم خردادماه سال جاری در حالی برگزار شد که محمود رشیدی با کسب 27 رأی به عنوان رییس جدید این فدراسیون انتخاب شد.

ریاستی که با حواشی بسیاری از همان روزهای اول همراه بود.

دوچرخه سواری کشورمان در حالی چهار ماه تجربه ریاست رشیدی را داشته که در چند سال گذشته با مشکلات مالی، عدم اعزام رکابزنان به مسابقات جهانی و تورها، تعطیلی تیم های باشگاهی، معضلات دوپینگ و بدهکاری از این بابت، بدهی های یورویی بابت جوایز تورهای برگزار شده داخلی، بازنششته شدن رکابزنان مطرح، فروش ساختمان اداری فدراسیون در خیابان ورزنده و مستقر شدن رییس فدراسیون در سالن ناهار خوری پیست دوچرخه سواری آزادی و نبود حتی یک پیست چوبی مناسب و دوچرخه های به روز دست به گریبان بود و امید داشت تا شاید با آمدن رییس جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو خطر تعلیق دوچرخه سواری با انتخابات جدید/ پایان 120 روز ریاست

لغو خطر تعلیق دوچرخه سواری با انتخابات جدید/ پایان 120 روز ریاست