مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 04:052021-09-26اقتصادي

خاموشی های برنامه ریزی شده در خراسان جنوبی متوقف شد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: خاموشی های برنامه ریزی شده از اواخر مرداد ماه با برنامه ریزی هایی که برای مصرف بهینه برق انجام شده، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: خاموشی های برنامه ریزی شده از اواخر مرداد ماه با برنامه ریزی هایی که برای مصرف بهینه برق انجام شده، در خراسان جنوبی متوقف شد.

مهدی دادگر در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر همکاری مطلوب مشترکان و صرفه جویی در ساعات اوج مصرف برق، اظهار کرد: در فصل تابستان خاموشی هایی داشتیم که به نسبت استان های دیگر بسیار کمتر بود و کاهش ساعات کاری ادارات و همچنین کاهش روشنایی معابر حدودا 12.

2 مگاوات پیک بار استان را در تابستان کاهش داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی بیان کرد: یکی از فعالیت هایی که در زمینه کاهش خاموشی ها در سطح استان انجام می شود توسعه شبکه اتوماسیون توزیع است، چراکه تجهیز گروه های خط گرم فرمان از راه نزدیک این امکان را فراهم می کند تا همکاران ما از نزدیک شبکه 20 هزار ولت را لمس کنند و ما مانع از اعمال خاموشی مشترکین شویم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: پروژه های توسعه و بهینه سازی شبکه زیادی را در سطح استان انجام داده ایم که این امر سبب شده است که میزان خاموشی به حدود یک هفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموشی های برنامه ریزی شده در خراسان جنوبی متوقف شد

خاموشی های برنامه ریزی شده در خراسان جنوبی متوقف شد