مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 18:052021-09-25بين الملل

مقام سابق امنیتی رژیم صهیونیستی: بر ترور شخصیت های زیادی از فلسطینیان نظارت داشتم


رییس سابق شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در گفت وگو با یک روزنامه اسراییلی اذعان کرد که وی شخصا بر عملیات ترور شخصیت‎های مقاومت فلسطین نظارت داشت.

- مقام سابق امنیتی رژیم صهیونیستی: بر ترور شخصیت های زیادی از فلسطینیان نظارت داشتم رییس سابق شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در گفت وگو با یک روزنامه اسراییلی اذعان کرد که وی شخصا بر عملیات ترور شخصیت‎های مقاومت فلسطین نظارت داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم، مییر بن شبات رییس سابق شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و فرمانده سابق شاباک در منطقه جنوبی در مصاحبه با یسراییل هیوم که اولین مصاحبه او پس از پایان دوره تصدی ریاست شورای امنیت ملی رژیم محسوب می شود، در مورد فراموشی نشدنی ترین چهره های مقاومت فلسطین که بر ترور آنها نظارت داشت، صحبت کرد.

بن شبات به این روزنامه گفت: تعداد زیادی بودند، در میان آنها صلاح شهاده فرمانده نظامی سابق حماس در نوار غزه و عبدالعزیز الرنتیسی یکی از موسسان حماس و دیگران بودند، اما یکی از آنها را فراموش نمی کنم .

وی افزود: من همسرم را 9 آوریل 2003 به اتاق زایمان بردم و وقتی به بیمارستان برزیلای رسیدیم، از دفتر مرکزی شاباک با من تماس گرفتند و به من گفتند که آنها مکان سعد العربید، شریک محمد ضیف یکی از رهبران حماس را پیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام سابق امنیتی رژیم صهیونیستی: بر ترور شخصیت های زیادی از فلسطینیان نظارت داشتم

مقام سابق امنیتی رژیم صهیونیستی: بر ترور شخصیت های زیادی از فلسطینیان نظارت داشتم