مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 17:552021-09-25اجتماعي

حضوری شدن کلاس های مدارس با جمعیت کمتر از 150 دانش آموز از نیمه دوم مهرماه


 مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به بازگشایی مدارس با جمعیت کمتر از 50 دانش آموز از برگزاری حضوری مدارس با جمعیت زیر 150 دانش آموز از نیمه دوم مهرماه خبر داد.

- ایسنا/سمنان  مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به بازگشایی مدارس با جمعیت کمتر از 50 دانش آموز از برگزاری حضوری مدارس با جمعیت زیر 150 دانش آموز از نیمه دوم مهرماه خبر داد.

محمد دستورانی اظهار کرد: دستورالعمل ناظر بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مدارس ابلاغ شده است و بر اساس این دستورالعمل، دانش آموزان باید از هر طرف با دانش آموز دیگر، 4 متر فاصله داشته باشند.

وی با بیان اینکه الگوی آموزش و پرورش در شرایط همه گیری کرونا نیز به ما ابلاغ شده است افزود: مبنای اقدام و عمل ما بر اساس این دو دستورالعمل است و بر اساس آن سه سناریو آموزش حضوری، ترکیبی و غیرحضوری برنامه ریزی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان خاطرنشان کرد: در مناطق روستایی و عشایری و داخل شهر همچون مدارس غیرانتفاعی که کم جمعیت هستند، بر اساس سناریو حضوری به آموزش می پردازند.

وی ادامه داد: 350 مدرسه با 17 هزار و 500 دانش آموز در استان که کلاس های زیر 15 نفر دارند، با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، آموزش حضوری خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضوری شدن کلاس های مدارس با جمعیت کمتر از 150 دانش آموز از نیمه دوم مهرماه

حضوری شدن کلاس های مدارس با جمعیت کمتر از 150 دانش آموز از نیمه دوم مهرماه