مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 17:352021-09-25سياسي

با آغاز فصل سرما، پیک ششم کرونا آغاز می شود


طبق گزارش ها با نزدیک شدن به فصل سرما پیک ششم آغاز می شود که نسبت به پیک پنجم شرایط سخت تری دارد چرا که شیوع ویروس در زمستان سریع تر از فصل گرما است.

- ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: طبق گزارش ها با نزدیک شدن به فصل سرما پیک ششم آغاز می شود که نسبت به پیک پنجم شرایط سخت تری دارد چرا که شیوع ویروس در زمستان سریع تر از فصل گرما است.

هدایت الله جمالی پور در ستاد مقابله با کرونای استان قزوین که امروز 3 مهر ماه در استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: در شرایط سخت کرونایی شاهد همکاری خوب مردم با ستاد مقابله با کرونا بودیم اما همچنان برخی از افراد هنجارشکنی می کنند و نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی بی توجه هستند به طوری که شاهد برگزاری دورهمی های شبانه در پارک ها و بوستان های سطح شهر هستیم.

وی افزود: این افراد اغلب به کرونا مبتلا و در بیمارستان بستری می شوند، اگر بخواهیم شرایط بهتری در حوزه نشاط و فعالیت اجتماعی داشته باشیم باید پروتکل ها را رعایت کنیم و توصیه های ستاد مقابله با کرونا را جدی بگیریم، در این میان رسانه ها می توانند به ما در حوزه اطلاع رسانی کمک کنند.

استاندار قزوین اظهار کرد: در حال حاضر شرایط استان قزوین نارنجی است و بیش از 500 نفر در بیمارستان های استان بستری هستند بنابراین شرایط عادی نیست و همچنان شرایط سخت پابرج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با آغاز فصل سرما، پیک ششم کرونا آغاز می شود

با آغاز فصل سرما، پیک ششم کرونا آغاز می شود