مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 17:052021-09-25اقتصادي

ایجاد 1500 فرصت شغلی تا پایان سال در استان مرکزی


مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال جاری 1500 فرصت شغلی در استان مرکزی ایجاد می شود.

- ، امید محترمی در آیین بهره برداری و افتتاح 40 پروژه آبرسانی در روستاهای استان مرکزی گفت: رویکرد بسیج سازندگی استان مرکزی اقدام و حرکت بر بستر طرح ها و پروژه هایی است که در راستای ایجاد اشتغال و تحقق اقتصاد مقاوم و مردمی در روستاها قلمداد می شوند و آسایش و رفاه مردم به ویژه محرومان را رقم می زند.

وی ادامه داد: دلیل اجرای طرح های مرتبط با آب کشاورزی در مناطق محروم و کم آب را با هدف کمک به ایجاد اشتغال، افزایش سطح زیرکشت و جلوگیری از هدر رفت منابع آب توسط جهادگران بسیج سازندگی در قالب احداث خطوط انتقال آب، کانال های کشاورزی، استخرهای ذخیره آب و لایروبی قنوات در دستور کار قرار گرفته است.

به عنوان نمونه در 18 ماه گذشته در زمینه بهبود راندمان انتقال آب مزارع بیش از 42 کیلومتر خط انتقال آب کشاورزی، در زمینه تأمین منابع آبی پایدار بیش از 28 کیلومتر کول گذاری، مرمت و لایروبی قنوات و در زمینه ارتقا راندمان ذخیره مخازن در مجموع ظرفیت 34 هزار متر مکعب استخر ذخیر آب کشاورزی با مشارکت گروه های جهادی محله محور پایگاه های بسیج در روستاها اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 1500 فرصت شغلی تا پایان سال در استان مرکزی

ایجاد 1500 فرصت شغلی تا پایان سال در استان مرکزی